Aesma Oğlum 19 gün önce sünnet oldu, pipisinin ucu tamamen dışarda değil, yani geriye doğru itince çıkıyor ucunun tamamı..bu durum normal midir? Zamanla düzeliyor mu
Noyanefe Aesma evet normal hatta yapışıklık olmaması için o deriyi geriye ittirin baş kısmına yapışmasın sünnet derisi yoksa bi operasyon daha geçirmesi gerekir yahut kremle deriyi baş kısmından ayırmak gerekir aman ihmal etmeyin benim oğlumda az bişe bi kısmında oldu yapışıklık kremle ayırmaya çalışıyoruz şimdi bakalım
KutayAslanmoms35 Aesma ben iki aylıkken yaptırdım ama böyle bişey yoktu. Bana teramicyn göz pomadı verdi yuvarlak şekilde aşağıdan yukarıya döndürerek sık kapat dedi kontrole falanda yoğun bir şekilde kanama olmazsa gelmenize gerek yok dedi . İlk defa duyuyorum derinin kaldığını. Doktorunuza sorun isterseniz.
Aesma Noyanefe hangi kremi kullanıyorsunuz bize doktor hiç masaj yapın demedi geç kalmamışızdır umarım 😔
Noyanefe Aesma hayır canım yapışıklık yoksa krem kullanma zaten doktora kontrole götürmedinizmi bir hafta sonra bizim doktorda bize demedi işte ondan yapışıklık olmuş ben dokunmuyordum bile enfeksiyon kapmasın diye her alt değişiminde ellerimi defalarca yıkıyordum düşün psikopata bağlamıştım artık dokunamıyordum iyileşsin diye kremi sürerken bile dokunmadan sürüyordum o yüzden yapışıklık oluşmuş çok ince çizgi gibi ama şimdi ben diyorum size doktorunuza da sorun Eminim aynı şeyi diyecek deriyi sadece geriye doğru ittirin sürekli alt açtığınız her sefer tamamdır
Ayaz2016 Bizimde pipi içerde ve çok kez yapıştı maalesef 😬 bi süre sonra yapışmıyor ama 1 seneyi buldu diyebilirim.krem fito yazmıştı doktorumuz ama sen kantaron yağıda sürebilirsin zeytinyağı falanda olur maksat kaygan olması her bez açtığında geriye it mutlaka
Noyanefe Ayaz2016 yapışıklık için hangi kremi kullandınız siz ve ne kadar sürede geçti yapışıklık bizdede varda yapışıklık
Aesma Noyanefe bende aynıydım dokunamadım canı acıyacak diye doktorda demeyince bilmiyordum hiç birşey demedi :/ şimdi ne sürsem bilmiyorum geriye doğru masaj yaparken
Batum07 Bizde 2 haftayı geçti yaptıralı 4 aylık oğlum yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek bizimde anlattığınız gibi ama normal geliyor bana 🤗
Ayaz2016 Noyanefe şöyleki yapışıklık için yazmıyorlar zaten deri iyileşsin biran önce diye fito verdi.onu sürüyordum sürekli.ama bezini sık sık değiştirmeniz değiştirmeseniz bile arada açıp geriye itme yapmanız gerekiyor yoksa deri yapışıyor pipisinin başına.Doktora götürüncede sert bi şekilde iterek açtı deriyi ve kızarıklık oluştu çoğu kez tekrar fito kullandım. Arada kantoronda sürdüm. Hiç birşey sürmeseydim eminim daha çok yapışırdı
Mehmetmoms Normal biraz kasıkları kilolu olduğundan içine gidiyormuş her alt değişmede zeytinyağ ile cekiyoruz bi sıkıntı olmadı hic
Aesma Mehmetmoms evet internette de öyle yazıyor ama benim oğlum zayıf yinede pipisinin ucu içinde :/