Bize de kendiliğinden geçer dedi doktor . Annemde eskiden para bağlarlardı hocam yapsak mı dedi doktora 😂doktor anneme Burak şu ebem ninem usulü işleri dedi sonra 2.5 3 aylıkken gidince baktı fıtık hala var .bana bozuk para sordu bende yok dedim sonra yanındaki hemşireden para aldı sardı temizledi kızın göbeğine bağladı 🤦🏼♀️😂 ebem ninem işi diyende kendi para bağlayanda kendi o sayede geçti gerçi ama ben çok korkardım o geçene kadar okadar şişerdi ki ptkıycak sanardım. Doktora götürün yinede sorun ona göre bağlayın canım para 1 ayı geçkin durdu galiba para kzıımjn göbeğinde tam hatırlamıyorum ama
sürekli ağlayan bebekti gazlı bebekti benim kzıım baya o yüzden şilerdi