13 aylık olmak üzere oğlum. Altta ve üstte 2 ön dişleri var sadece. Şimdi de üst ön dişlerin yanındaki kesici dişler patlamak üzere. Yani 1 haftadır patlamak üzere ama çocuk mahvoldu ya. İshal, ateş, halsizlik.. sürekli mızmız sabaha kadar ayakta. Kolay kolay ilaç vermem her türlü doğal yöntemi denerim ama vereyim dedim yok bana mısın demiyor. Tetagil de kullandım ise yaramıyor. 1 haftada 2 kilodan fazla zayıflamış zaten yerinde durmayan bir bebek olduğu için
zayıftı, ağzına tek lokma koymuyor. Gerçekten diş böyle yıpratıcı bir süreç mi Allah aşkına. Karanfil zeytinyağı vs her şeyi denedim artık kehribar düşünüyorum. Var mı kullanıp memnun kalan?