Merhabalar arkadaşlar
daha önce hiç önemsemediğim bir sorun akrabalarımızın çocuk yere basmıyor,basık oldu gibi yorumlarından sonra kafama takmaya başladım.
bebeğim dönüyor,kafasını tutuyor,destekli oturuyor ama kucağa alınıp basması için tuttuğumda çok kuvvetli basmıyor ayaklarını topluyor bu durum normal midir?
kalça ultrasonu da normaldi.