Kızım 15 aylık tam, tüm derdini ıh ıh diyerek anlatıyor a dostlar, bu kız ne zaman konuşacak🤧hep soruyorum bunumu istiyosun sumu mamamı oyuncaklarımı 🤷🏼♀️ o işaretle ve ıhla tüm işini yaptırıyor 😭 anne baba abla gel al ver kelimeleri çıktı ağzımızdan ama nadir hep günde 1 kere hepsinden 🤧bazen kendince konusuyor ama anlaşılmıyor. Varmı bizim gibi olup çözüm bulan önerisi olan 🤷🏼♀️ kitaplarımız var hareketli her gün oynarız çokta sever, zaten işaret ettiğinde hep sorarım konusuruz tüm gün eksik ne yada ne yapmamız lazım, genetik olabilir eşimde 2 yaşına kadar konuşmamış ve kızım gibi hep işaretle anlatmış ve peltek ve yarım konuşmuş halada s ş j lerde hafif Bi sıkıntısı var ama çok dpeill az, ona mı bağlayalım durumu napım kendimi çok üzüyorum