Alerjik olduğu tanısı nasıl koyuldu? Biz ocak ayında korona geçirdik o günden bu güne kızım iyileşemez oldu her ay grip öksürük oluyor. Hastalandığında her şeyi kullanıyoruz antibiyotik soğuk algınlığı ventolin gibi ama fayda etmiyor yine kendi kendine geçiyor gibime geliyor ama 20 25 gun sonra gene aynı. Daha 25 gün oldu grip öksürük atlatali halbuki ama yine öksürük aşırı grip ve göz nezlesi geçiriyor kafayi yicem artık. Götürüyorum doktora hırıltı yok ciddi bişey yok antibiyotik soğuk algınlığı bilmem ne artık bıktım bu ne böyle ya. Yarin bir daha götüreceğim ve alerjiye yonlendirmesini isteyeceğim