Merhaba kızlar, oğlum bikaç gün sonra yaşına girecek. Şu 1 aydır ne versem katı sıvı eliyle ağzından çıkarıyor iştahı gitti, önceden sevdiği şeyleri yememeye başladı. Sıkıldı aynı şeylerden dicem ama bende yemeklerinde çeşit yapan biriyim. Hala aktif olarak emiyor bu arada gün içindede 2 3 saatte bir emen çocuk öncedende böyleydi beslenmeye engel olmuyordu şuan acaba önüne geçen meme mi bilemedim 😤😥