SeSa24 Deletedmom_32 ben kullanıyorum 1 aydır çok da memnunum hangi snlamda içerği temiz değilmiş ne vaemış ki tamamen bitkisel deniliyor çünkü
FatmazelL nutellayiyensincap bizim hiç uyku gaz problemimiz olmadı uykuya geçişte zorlanıyoruz Ramazan’ın başından beri. E güç bela uyutuyorum beşiğine koyunca hop kımıldana kımıldana uyanıyor dönmek istediği için uyandıriyor kendini.Not: kullanmayacağım
FatmazelL Alibebek20 bende bi kez denesem ne çıkar diye düşündüm ve vaz geçtim duruyo öyle. Çok çok huzursuz bi gün geçirirse anca o zaman veririm ama şimdilik idare edeceğim
Zeynep_YAYLA03 FatmazelL biz kullanıyoruz yaklaşık 2 ay oldu sürekli vermiyorum ara ara çok zorlandığımda veriyorum damlayı Bi zarar görmedik