Merhaba arkadaşlar ben dün oğlumun 1 yaş aşısını yaptırdım 1 sağ kol ikide bacaklardan yapıldı toplam üç aşı dün ınstagramda bi fenomen annede dün oğluna 1 yaş aşısı yaptırmş ama onun bebeğine 2 kol 1 bacaktan yapılmış neden böyle farklı yapıldı yanlş mı yapıldı sizde nasıl yapıldı acaba