Bebeğim 2 ay 9 günlük. Yaklaşık 10 gündür falan uyutmaya çalıştığımda elini emmeye çalışıyor agresifleşiyor. Emzik tutmaya bi türlü alıştıramadım ama yine de bu krizde vermeye çalışıyorum önce ısırıyor sonra öğürüyor. Emziriyorum fazla geldiği için kusuyor. Bu yüzden uyutamıyorum yüzünü yastığa çevirip emecek bişeyler aranıyor sinirlenip ağlıyor. Böyle olan var mı