goktugcns benimki de o civarlarda yüzüstü uyumaya dönmeye başladı. Ama yatagı zaten 0-2 yaş. Yani sert bir minder. İçine gömülmüyor. Uyku tulumu üstünde, yatakta herhangi başka bir şey yok. Battaniye yastık yorgan vs. O şekilde olunca dönse de telaş yapmadım. Çünkü nefesini engelleyecek bir cisim yoktu yatakta. Şimdi ise 7 ay 10 günlük. Her uyandığımda başını başka bi yerde buluyorum yüzüstü yan sırtüstü yatakta gece gezintiye çıkıyor. Yani engel olamazsın 🤭🤭