Bebeğimin beslenmesi bu şekilde , sizinkiler de böyle mi ? Ya da iyi mi?
Sabah : 09:00 Kahvaltı
Ara Öğün : meyve - meyveli yoğurt veya muhallebi
Öğlen : 13:00 öğlen yemeği
Ara öğün : Meyve - Meyveli yoğurt veya muhallebi
Akşam : 19:00 akşam yemeği
21:00 / 22:00 yatış
01:00 veya 02:00 180 cc mama
Bol bol da su içiyor. Bunun dışında asla yemiyor. Bu şekilde oluşturdu kendi kendine. Beslenmesi iyi mi? Mama yemezse olmuyor ama gece acıkıyor sabaha kadar uzun olduğu için.