ysmnnnn Kızlar sezeryan doğum yaptım 60 ıncı günümdeyiz az da olsa akıntım var sarı sarı sizler böyle bir şey yaşadınız mı yoksa direkt kırkınız çıkınca her türlü akıntınız bitti mi ???
Semihinannesi ysmnnnn devam edebilir benim kananam 45.gün bitmişti 60.günümde ise adet oldum adetim bittiginde akintım oluyodu arada sarı bazen beyaz ama benim idrar yolu enfeksiyonum vardı sarı akintim o yuzdendi beyaz akintı normal zaten