Eflin-Eda Sabah 6:45 bir şokla uyandik bianda pat diye yataktan dusuverdi anlayamadım yeni uyandı bende kalkiyim aliyim dedim daha kalkmadan bıanda saniyeler içinde yataktan düştü çok fenayım çok üzülüyorum ağlamaktan beter oldum 9da uyku saati ve şuanda uyudu iyice huysuzlaniyorsu 6:45gibi oldu smdi uyudu başında bekliyorum dustukten sonra 1-2dk ağladı sonra gulmeye başladı şebeğim vücuduna gözlerine heryerine baktık şuanda bişeyi yok gibi gözüküyor içim parcalaniyor 24-48saat evet kontrol altında tutucam ama içim parcalaniyor sabahtan beri ağliyorum tutamiyorum kendimi uyurkende bir belirtisi bişeyi olurmu varmı bilginiz nasıl önlemler almalıyım yardımcı olur musunuz
Tuba Eflin-Eda benimde çocuklarım bi kaç kez düştü, Allahım beterinden korusun inşallah☺️ gözde kayma, bayılma, kusma vs yoksa endişelenmeyin. Yatak kenarı korumaları oluyor düşmesini önlüyor, öyle bir şey bakın☺️
aayysseee Eflin-Eda sıkmayın canınızı bende 3 aylıkken düşürmüştüm ağlamaktan helak olmuştum ve burda post açmıştım bende herkes bana şey demişti her annenin bebeği en az 1 kere düşer evde takibini yapınız aksi bi durum olmadığı sürece sorun yoktur Allah beterinden saklasın benim eniştem doktor hemen ona yazmıştık düştüğü mesafeyi şekli anlatmıştık kendi doktorumuzunda numarası var onuda aramıştık sizde danışın isterseniz doktorunuza
Zlm Eflin-Eda oluyo malesef öyle benim kızımda yataktan düşmüştü hatta bı kere parkta banktan düştü kaşla göz arasında gidiveriyolar üzülme yapicak birşey yok
Eflin-Eda Tuba amin inşallah tüm evlatlarimizida 🤲🏻 var canım ama dün elimde yıkadım bgunde olacağı tuttu 😭
Eflin-Eda aayysseee amin inşallah canim rabbim hepsini korusun bı yarm saat uyudu şuanda da oynuyo morarma filanda yok biraz daha bekliyim arıyim doktoru 🤲🏻
Eflin-Eda Zlm gerçekten kaşla goz arasında ne olduğunu anlayamiyosun ay tutamiyom kendimi ona baktıkça oyun yapıyor gülüyor daha çok ağlıyorum
Eflin-Eda Zlm ya şuanda kafası hassas diye korkum var diğer türlü düşse kafasını vurmadan sıkınti etmem çünkü kendim çok düşen bir çocuktum 😂 elde olmadan oluyor işte dedgin gibi her biri ders olcak