Mommyyigit Kızlar malum havalar ısındı bebeğim 4 aylık nasıl giydirceğimi bilemedim ya siz napıyorsunuz uzun kollu giydiriyorum hala üşür diye ama bazen de çok sıcak oluyor terliyor siz nasıl yapıyorsunuz
JackDaniels Mommyyigit Sabahları serin olduğu için klasik penye tulum giydiriyorum. Öğlene doğru hava ısınınca zıbınla duruyor akşam yatırırken uyku tulumu. Çocukta sersem oldu üst değiştirmekten😂
Y-A-Annesi Mommyyigit şu an evde yarım kolla duruyor akşam uzun kolla yatirmistim terlemiş baya degistirdim
Hatice06 Bende ince penye giydiriyorum beş aylık bebeğim ama bayramda yola giderken arabada tşört giydirmeyi düşünüyorum
Mommyyigit Hatice06 evet özellikle araba da çok çabuk terliyor bu ara benim bebeğim de terleyip soğumak da hasta ediyor malum bende sizinn gibi mi yapsam bilemedim
Mommyyigit Guneskiz48 bende yeni kısa kolluya geçicem de hani bebek arabasıyla bi yere giderken napsam bilemedim hala ya 😂
Elif311 Mommyyigit bizim buradı ısındır baya ben kısakollu altına eşorfamn altı bu kadar doları çıkıyorsamda ne olur ne olmaz diye yelek ile çeker alıyorum