Bebegim çok gazlı bir bebekti sakinleşmesi ve sütümün artması için sürekli emzirdim sonra o anlama krizleri sadece meme de son buldu. Sütüm hala az mama da veriyorum ama emziriyorum . Emerek uyuyordu şimdi ise zulüm oluyor emdiğinden mi dişi çıktı ondan mı 4 ay atağından mı bilmiyorum saat başı kalkıyor bu hafta sızlanarak 😔
siz nasıl bıraktırdınız 4 ay 21 günlük