Maria123
Anne sütü içmediği için mi minik kalmış?
Yapmasınlar lütfen 🤦♀️ arkadaşım full mamayla besledi şu an tosun gibi maşaAllah 🙏 bünye meselesi
Milletin lafını kulak erdı edin lütfen. Banada ayy nasıl minik bu bebek diyen çok oldu. 7-8 ay görüntüsü veremiyoruz, ana minyon gayet normal deyip geçiyorum ☺️