Her sabah 5-6da kalkıyor bebeğim ben bu duruma 47 gündür alışamadım önceden öğlene kadar uyurdum nerdeyse uykuyu çok seviyorum ve şuan çok zorlanıyorum gece yatarken bile stres oluyorum sabahın köründe kalkacağım yine diye kalktıktan sonra da tekrar uyumuyor bakın hala ayakta ve full enerji en iyi ihtimalle bir sonraki uykusu 2 de falan oluyor o da bazen bazen hiç uyumuyor çok bunaldım çok yoruldum 😔