Gamzenur38 Kızım henüz 2 bucuk ayşık bu sabah idrarında 1-2 damla pempe kan gördüm çok korkuyprum ne yapmalıyım yardım edin 😢
Oznur_0708 Gamzenur38 yeni doğduğunda olmuştu bizşm sarılıktan yeter sıvı alamadığından dı 1-2 bezdi geçti sonra su versen aslında ve doktora git bence 2 aylık bebeğin büyükte
Sonsuzmutluluk Gamzenur38 yeterli beslenemediği için olmuştur korkulacak bir durum değil daha sık emzirin mama alıyorsa daha sık besleyin kan değil o turuncu pembemsi bir leke
byzeymen12 Benim oğlumdan da gelmişti meme reddi yaşadığımız dönemlerde doktor yetersiz beslenmeye bağlamıştı.cok şükür meme reddini aşınca o sorunda gitti
byzeymen12 Güzel beslendiğini düşünüyorsan git bı doktora baksınlar idrar tahliline kristaller görünüyor da olabilir