Benim oğlum üç buçuk aylıkken diş çıkardı. Valla biz anlamadık gazı vardır dedik. Reflüsü vardır dedik. Huzursuzlukları ona yorduk. Çok salyası akıyor. Her şeyi ağzına götürmek istiyor. Götüremeyince sinirleniyor falan 😀 bir gün şöyle elimle bakayım dedim altta bi diş çıkmış iki güne kalmadan yanındaki de çıktı. Bizim de uykular fena ağlayarak uyanıyor hep. Doktorumuz tetagil diye bi toz verdi. İyi geldi gibi dün iki saat aralıksız uyudu 🥲