Elanil süt azalmıyor aslında. Kendimden tecrübe ettiğimi anlatim sana, 3 aylıkken göğüslerm terbiye oldu. Çünkü 2 saate bir net emerdi. Süre uzadıkça göğüslerim sertleşmeye sonra yavaş yavaş yumuşamaya başladı, şuan 8 aylık uzun zamandır baksam bomboş gibi. Ama bebeğim emerken rahat 4-5 dakika dolu dolu yutkunma sesi geliyor. Yani süt var. Geceleri 10-12 saat emmese de sabaha göğüsümde bi farklılık olmuyo. Yine bomboş gibi duruyo ama emzirirken akıyo. Yani saatleri uzattıkça göğüs otomatikman terbiye oluyo