Kızlar normalde Bebeğim güzel emer hatta bu gecede uyurken iki kere emzirdim gayet emdi ama az önce sabaha karşı memeyi ağzına verdim bi kereden nefesi gitti bi can havliyle çırpındı hemen ters çevirip müdahale ettim nefesi düzeldi ama şimdi memeye takıyorum ikinci fırtta yine nefessiz kalıyo asla emziremedim bi saattir elini emerek geri uyudu ne oldu anlamadım hızlı geliyo desem 2 saat önce gayet içiyordu genzine mi süt kaçtı da rahatsız ediyor ne yapcamı anlamadım bide hep hırıltılı nefes alıyo şuan 😩