miroos Merhaba arkadaslar uc aylik bebeğim viral enfeksiyon olmus cok oksurugu var nasil geciricem ne yapmam lazim
Miracinannesi_ miroos sağlık ocağına götürüyorsaniz onlar ilaç vermiyorlar hastaneye götürün uygun dozda antibiyotik yazarlar ciğerlere inerse daha büyük sıkıntı yaşarsınız geçmiş olsun
Mom52 Benimde kızım 3 ay 22 günlük. Doktora gittik ilaç vermek istemiyorum sık sık emzir geçer dedi. Sonra baktım geçmiyor bi daha doktora gittik viral enfeksiyon var dedi antibiyotik başlattı
miroos Esmeler2 vermedi hiç birsey nasil gecicek ki boyle anlamadım cok kotu öksürüyor sadece burun temizligi yaptırıyor bol bol o kadar 3 aylik ilac kullanmayalim dedi
Esmeler2 miroos aslında çok haklı ama bazen bizdr çaresiz kalınca kullanmak istiyoruz. Burnu tıkalı olmaması çook önemli
feyzsali sna44 onu yapıyorum ama öksürük çok ciğerleri temiz antibiyotik kullanıyoruz başka elimden bir şey gelmiyor