Kızlar uzun zamandır bugün yarın bidahaki ay derken kozmetik alışverişi hiç yapmadım baya da eksiğim var. Fakat bakıyorum mağazalara hiç indirim yok loreal falan almış başını gitmiş fiyatlar cilt bakım ürünleri deseniz öyle. Uzun zamandır takip etmiyorum eskisi gibi indirimler olmuyor mu?