Kızlar iyi geceler az önce eşimin testi pozitif çıktı ve 4 aylık bebeğim var ve emziriyorum sadece yA bize de bulaştıysa geçirenler süreci nasıl atlattılar anlatabilir mi korkum var 2 doz aşım var sadece 3. Olmamıştım daha bana bişey olur bebeğime doyamam diye korkuyorum eşime yemek hazırlamıştım daha bu akşam bulaştı mı ki bize