Merhaba hanımlar kızım 4 yaşında yaramaz bir çocuk bugün hiç çiş yapmadı akşam tuvalet götürdüğümde çiş yapınca ağırigini söyledi bnde belki pişik olmuş deyip Krem sürmek istedim çamaşırında damla damla kan vardı sordum parmağını vejinasina sokmuş çok korktum doktor gittik acile doktor önemli değil çizmiştir dedi ama benim hiç için rahat değil muane atmedi bile ☹️