Mrtnur Kubra__41 canım canımm napıcaz senin bu düşük seviye Konusmanı? Ayrıca ben okumadıgımı yahut bi dedikodu yaptıgımı söylemedim hiç bi zaman simdi git profilme güzel inceler hadii sonra gelirsin 😘
Kubra__41 Mrtnur walaha diplerde olan sensin beğeni bekleyen 😬 acaba şimdi sülaleni toplican ya jandarmayı mı arasak yok yok yetmez özel harekatta eklensin 😄😁😆🤣ayy gece gece ne güldüm saffiloz ya hadi yeter eğlendirdin beni çekilebilirsin 🤪
Mrtnur Kubra__41 tükettigin kelimelerden de anlaşılıyor ki sen olmamışsın 🤗 yok yok otur sende biraz Kuranı Kerim oku belki allah hidayet nasip eder
Kubra__41 Mrtnur şimdi kuranı Kerim okumama mı üzüldün ben okuyorum ablacım 🤗 ben Hattim etmiş biriyim kuranı vitesi geriye takma istersen yeter ama çekilebilirsin demiştim sana
Mrtnur Cahille diyaloga girmek zor ama başarılabilen eylemdir, bir de bunun okumuş versiyonu vardır işte ona laf anlatmak imkansızdır. Yani akıllı susmuş cahil susturdum sanmış
busrababuz Kubra__41 hamilelikte çok yoruluyoruz o yüzden de hemen bebek istemiyoruz gerilmissin adet düzensiz olur ben hamile oldugunu düşünmüyorum hocaya bakipta sakın yapma çocuk 🤣🤣
Kubra__41 busrababuz gerçekten öyle çok gerginim korkuyorum insanların anlattığı efsaneler varya bütün korunma şekilleri ile bile hamile kaldım diye insan daha çok geriliyor ben kayınvalidemede söyledim güldük geçtik bende espiri olsun diye yazdım ama konu bambaşka yerlere geldi
busrababuz Kubra__41 benim bebeğim 2 aylık oldu ve 40 ondan hemen sonra regli oldum bana da aynı şeyleri söylediler hemen hamile kalırsın vs. Ama korunma yolu bulamadım henüz sırf bu yüzden eşimden bildiğin kaçıyorum 😊 3 aylık aşımı olup rahatlamayı düşünüyorum
Alierkan73 Kubra__41 aynen korunduğum halde adet olamadım ki neyse çok şükür dün akşam olmuşum 😂 darısı senın başına inaşallah