Yagmuralmila Benim kızımda 21 aylık gündüzü kestik asıl amacım geceyi kesmekti çünkü sürekli uyanıp meme diye ağlıyor 🙆 Gece emmesinide azalttık ama bir türlü kesemedim mesela uyandı emzirdim yaklaşık 1 saat sonra tekrra uyanıyor meme vermiyorum emziğini verip elini tutuyorum yanına uzanıyorum uykuya dalınca kalkiyorum yanindan. Birkaç defa hiç vermek istemedim çığlık çığlığa ağladı vermek zorunda kaldim, geceyi nasıl kesicem hiç bilmiyorum ve fikirlere açığım 🤗