Kızlar merhaba, 35.haftamda doğum yaptım bebeğim şu anda 2,5 aylık. Bu akşam 21.30 gibi emzirdim ve yatırdım, sonra 00.00 a doğru kendi uyanır gibi oldu, bebeğim uyurken süt sagmistim onu verdim 20 CC anca içti. Uyandırmak için kucağıma falan aldım ama uyanmiyor. 2,5 aylık bebeğin kesintisiz 6 saat uyuması normal mi😟