dominantteyze Kızlar 1 yaştan sonra 4 tane birden çıktı . 4 aydır hiç çıkmadı hala 4 dişi var. Üstten 1 tane patlicak gibi. Acaba bi problemmi var çok yavaş ilerliyor . Doktoramı götürsem bizim gibi olan varmı
Zehraazzz dominantteyze kızım 20 aylık hala önde 6 dişi arka üstte yeni 1 tane çıktı normal diyorlar ama çok zor atlatıyoruz Allah yardımcımız olsun
alaimisema20 dominantteyze 18 ay 23 günlük kızımın üstte 2, altta 2 dişi var. Üsttekinin birisi de daha pazar ya da Pazartesi günü patlama zahmetinde bulundu.Alttan iki dişi 15 aylıkken çıktı. Vitamin eksikliği de yok. D vitamini kullanıyorum hala kızıma. Doktor normal dedi.