Uyku kavramı diye birsey kalmadi ne bebegimde nede bende hayattan tat alamıyorum uykusuzluktan herseyden nefret eder oldum sorum şu bebegim emerek uyuyor gece aşırı sık uyaniyor bunun nedeni emerek uyumak mı yoksa gazi oluyor mudur 12 aylik bebek gece gazdan dolayı uyanir mi karışık oldu sanki ama uykusuzluktan yazamıyorum artik