Reglim 7 gün gecikti ve ben gecikmenin 4. Gününde kan verdim beta HCG 0.100 çıktı regli olmama engel olacak hiçbir sağlık problemide çıkmadı . Gebelik ihtimali varmıdır tekrar kan vermeliyim . İnternette araştırdığım kadarıyla 0.100 çıkıp regli gecikenler bikac sonrası hep pozitif çıkmış başına böyle gelen varmi