selosunannesi Şimdi nane kaynatiyorum odamıza koyacahim burnuda akıyor aklıma.baska bişey gelmiyor bana geliyordu küçükken nane kaynatirdi annem geçerdi boğazım burnum onerebileceginz başka bişey vsr mı yapabileceğim
Annesiballisiii selosunannesi 28 aylık kızımda öksürüyordu doktora götürmedim evde düzelsin diye bekledim çok pişman oldum ilerledi öksürük balgama döndü götürdüm doktora bugün iğne verdi. Bence doktora gidin bu aralar salgın varmış bronşit ve zatürreye çevirmesin öksürük ciğerlere çok inmeden müdahale edilir
Sonsuzmutluluk selosunannesi kaç aylık bebeğiniz öksürük şiddeti artıyorsa tekrar götürün 3 gün peşpeşe ciğerlerini dinlemeye götürdüm 3.gün ciğere indi bronşit oldu kızım
selosunannesi Annesiballisiii götürdüm öksürük şurubu yazdı ama daha çok öksürüyor onu verince ox Lille yatsrken ben de sadece gün içinde veriyorum doktorunuzla.konustum sakın favraniyor sinir oldum ona da zaten
tospirikannesi selosunannesi sarımsak kürü uygulayın 5 adet sarımsagı dövün üstünü geçecek kadar doğal zeytinyağ karıştırın ayaklarının altına masaj yaparak sürün çorap giydirip yatırın kesiyor denenmiş birşey internettede okuyabilirsiniz tavsiye ederim
lgsya selosunannesi bebegınız kac aylık bılmıyorum ama tereyap pekmez karısımı ıyı gelıyor . Sıyah turp bal karısımıde ıyı gelıyoe oksuruge yanı ben bu ıkısını yapıyorun oglum hafıf oksursun hasta olcagı zaman ve ıleerlemesen kesılıyor sukur
selosunannesi selosunannesi tospirikannesi canım bu kürü ne ksdsr süre uygulamak lazım yaptım şimdi iyi geldi sanki
kurkmantosuz-madonna selosunannesi bisolnatur doğal öksürük şurubu var ondan alın . Birde evin nemini yükseltmek için nemlendirici makina kullanın birde sırt göğüs kısmına bebek vics sürüp yün atleti kesip koyun geceleri rahatlatır . Birde serum fizyolojik ile sık sık burununu yıkayın
selosunannesi kurkmantosuz-madonna o makinaya şimdi alamıyorum.aklimda ama.omsuruk şurubu griptuss diye bı ilaç verdi kendi doktoru aldım daha çok öksürüyor çocuk
tostmuhendisi Prospan öksürük şurubu tavsiye ederim bebeğim korona olduğunda çok fazla öksürüyordu iki günde geçirdi. Bitkisel bir şurup.
selosunannesi tostmuhendisi griptuss diye bı omsuruk şurubu önerdi doktoru aldım ama.dshs çok öksürüyor çocuk napacagimi şaşırdım uyanıyor kendi oksurugune bugün alayım onu da
Beren-2020 tostmuhendisi onerdiginiz şurup bitkisel ama 1 yaş altı değil hatta geçen burda post çıldı bı doktor dedi 2 yaş altı kesinlikle vermeyin diye eğer sizinde bebeğiniz 2 yaş altiysa vermeyin prospani
Maviimm tostmuhendisi merhaba kızım covidi atlattı ama öksürmeye başladı bu sefer de ciğerlere inmiş midir sizin ki nasıl öksürüyordu sıklığı neydi
selosunannesi Sonsuzmutluluk cumartesi götürdüm bu kadar öldürüyordu pazartesi başladı dün Çarşamba sağlık ocağına götürdüm dinledi oda ilaç verdi bayramistu doktor da bulamayavagiz napacagimi bilmiyorum
tospirikannesi selosunannesi geçene kadar yapabilirsiniz hergun bir sakıncası yok yaptıkca dahada iyi olucak benim kızımda 2 gun sonra hiçbirşey kalmamıştı yetişkinlerde de işe yarıyor aklında oldun inşallah en kısa zamanda iyileşir kuzucuk 🙏
tostmuhendisi selosunannesi hatta ben de içtim o prospandan iki günde ikimizin de öksürüğü kesildi. Korona olmuştuk birkaç ay önce. Deneyin inşallah size de faydası olur. Bebek viksi surmustum birde ayaklarına. Serum fizyolojik de uygulayın. En yakın zamanda şifasını bulur inşallah bebeğiniz
etipuf selosunannesi bizim doktorumuz theranatur diye bi bitkisel şurup verdi kargoda şuan gelince denicem bende