Ervamasyam Çok çok geçmiş olsun aynı durumu bugün yaşadım13+6 idi dün sabah bayağı kanamam oldu gittik ve kalp atışı yok alacağız dedi dün akşam yatırdı ve hap ile kanamayı söktürdü o kadar çok ağrı yaşadım ki anlatamam…Sabah ultrason ile baktı düşmüş dedi genel anestezi ile 10 dk da temizledi hiç birşey hissetmedim..ama neden böyle oldu iki gün önce herşey normaldi neden kalbi durdu hiç..