İyi geceler arkadaşlar nolur ben mi hata yapıyorum bana bi söyleyin, kızım doğdu doğalı hep kolik ve ağlayan bir bebekti ne gece ne gündüz uyumadı. Gece uykusunu biraz toparladık ama gündüz uykusu hiç bir zaman olmadı. Ben daha hadi uyudu şu işi yapayım yada dinleneyim dediğim hiç olmadı. Yarım saat gözünü dinlendirir onda da çıt çıksa uyanırdı. Hala bir uyku düzeni oluşturamadık gündüz hala uyumuyor. Saatlerce salla emzir ben bıktım artık, sürekli uyutmaya çalışıyorum. Herşeyi denedim ne yaptıysam olmadı. Bazı bebekler böyle mi olur yoksa ben mi bereceremiyorum bu işi, çok mutsuzum uyutup ayağımı uzatıp bi kahve içemedim 1 yaşına az kaldı, herkes mi böyle 😔😔