Gizemlim Merhaba 2.5 ay once normal dogum yaptım henüz regl olmadım ama bugun ic camasirimda leke tarzı kan vardı regl oldum sandim ama devamı gelmedi. Ne olabilir ki acaba neden devami gelmemis olabilir.
Ayaz2016Alya2022 Gizemlim 40 dan sonra olmadınızmı bence normal eger olmadıydaysınız emziriyorsanız süt koruyordur
Haydinn Gizemlim bi bekle canım benim de ilk reglim öyle başladı ama 6. Ayda olmuştum ped falan kullanmadım 2 ay leke leke geldi sonra düzeldi kanama şeklinde gelmişti
Lavantakokusuuu Gizemlim düzensiz az yada çok olması normalmiş. Bende 4 ay önce doğum yaptım ilk defa geçenlerde oldum regl. Normalden fazlaydı mesela. Emziriyorsanız yada sağım yapıyorsanız da tam olamama durumu oluyormuş süt hormonundan dolayı
Sureyya-45 Bn de 40 im çıktıktan bı hafta sonra leke gördüm sizin gibi ertesi güne kanama şeklinde geldi.
Gizemlim Ayaz2016Alya2022 olmadım daha canım evet sut sagiyorum ama bugun leke gibi kan geldi korktum devami gelmedi yani ☹
Gizemlim Haydinn bende regl oldum sandım ped falan taktım ama devamı gelmedi. Karnimdada hafif bi agrı var bakalim belki devam eder.
Gizemlim Lavantakokusuuu anladım çok sagolun evet sagım yapıyorum. Regl oldum sandım kan gorunce ama devamı gelmeyince tedirgin oldum bi sorun mu var acaba diye