Burcuacarr96 Anneler iyi geceler . 4 buçuk aylık bir kızım var ve 2 aylık hamileyim 3 hafta önce kızımı tartmistik ve 6 kilo cikmisti 3 gün önce tekrar tartıya çıktı ve kilosu aynıydı ikinci bebekle bı alakası olabilir sizce ne yapmam lazım
Kadifemsii Burcuacarr96 hamileyken beslenmenize ekstra dikkat etmeniz gerekiyor vitamin depolarının hem size hem karnınızdaki yavruya hemde emen yavruya yetmesi gerekiyor . Birde malesef ki gebelikte sütte azalma oluyor bu sebepten sıvı alımını da arttırmanız gerekiyor . Muhtemelen doktorunuz da söylemiştir .
zeynep91 Burcuacarr96 öncelikle Allah yardımcın olsun kaza ile mi oldu ? İsteyerek olduysa valla iyi cesaret derim 😝 Sadece seni mi emiyor bebeğin mama takviyesi veriyormusun gerçi 4 aydan sonra benm bebeğiminde kilo alımı yavaslamstı ama 3 haftada gene azda olsa alması lazmdı
Burcuacarr96 Anne80 amin teşekkür ederim. Kadın doğum doktorum ver çocuk doktorum da emzirmeye devam etmemi iki bebeğide aynı anda emzirebilecegimi söyledi
Karakizzz Hamilelik doğum iyileşme yalnız bakma o kadar zor geçti ki bi daha düşünemiyorum nasıl cesaret ettin bacısu helal sana Allah bağışlasın😅
Burcuacarr96 Karakizzz amin teşekkür ederim canimm valla sürpriz oldu biraz 😄 bende gurbetteyim eşim astsubay ailemden uzakta tek başıma iki bebek bakalım bizi nasıl günler bekliyo 😄
Burcuacarr96 Kadifemsii evet tahlillerin çıksın ek vitaminlere baslicaz bakalım hayırlısıyla teşekkür ederim bilgi için
Burcuacarr96 zeynep91 yarı kaza yarı isteyerek diyelim 😄 ek mama falan vermiyorum tek anne sütü canım bugün doktorda kilosu şuan için normal bu ayda yavaş kilo alımı olur dedi 2 hafta sonra tekrar götürücdm bakalım ne durumda