Derininannisi benim kullandığım mamanın dışarıda 2 buzdolabında 48 saat ömrü var. Ben artık ne zaman ne kadar içeceğini biliyorum ona göre açıyorum. Mesela sabahları tüm kutuyu içiyor ama öğleden sonra 160-180 arası içiyor kalanı dolaba koyuyorum sonra içiriyorum asla ısıtmak yok ılık suda bekliyorum kaynar su da olmaz vitaminleri ölüyor. Bu arada ben toz değil hazır sulandırılmış mama kullanıyorum 🙏