_mmom Hangisini kullanıyorsunuz? Bebeğinizin cinsiyetini nedir? Sızdırıyor mu? Bi şans vermek istiyorum bu bezlere :)
Deletedmom_49 _mmom goon 4-5 aylıkken kullandım bir dönem. Eski serisini ama. Efsane güzel bir bez. Şuan bebem natural kullanıyorum ondan da çok memnunum. 13 aylık oglum
ozgebalc _mmom bebem natural kullandım memnundum beden küçük gelince büyük bedende goona geçtim bi daha da goondan vazgeçemedim :))
Divayorgun _mmom ikisinide kullanıyorum sızıdrmadı. Ama çok dolmadan değiştiririm her zaman o da etken
Gececi _mmom iki yaşına kadat baby me kullanılıyordum fiyatlardan ve bi iki yanlış seçimden sonra bebem natural kullanmaya başladım çok memnunum
tgbplt _mmom sleppy bio natural çok memnunum hiçbir problem yaşamadım çok şükür. Normal olanı denedim o da yapacak gibi oldu değiştirdim hemen