Selam anneler 180 günü tam dolunca ek gidaya basladik 3 gun kurali ile herseyi vermeye calistim fakat ek gidadan snra gecmek bilmeyen bi kabizligi var bebegimin aglayarak ciglik cigliga yapiyor tuvaletini 4 günde bi falan doktorumuz duphalac surup verdi bi hafta kdar kullandm fakat aliskanlk yapar diye vermek istemedim kabizliga cozum bulaniniz var mi suan 8 ay 20 gunluk kizim