Bana çok saçma geliyor bir mamaya 100-150 tl vermek. Bence dünyanın en saçma şeyi. Bir oyun halısına 500-600 tl vermek, bir bebek atletine 50 tl vermek. Sinirlerim çok bozuluyor. Başından beri haz etmedim bu sistemi, düşünmekten sinirlerim bozuluyor. Geçenlerde markette kadın kucağında bebekle 100 tl ile gelmiş bez almaya çalışıyor, bir oraya bir buraya gidiyor gördüm çok üzüldüm.
2 ay önce de A101 alışveriş kartıyla bir kadın gelmişti kasada kaldı, bezi iade etmeye çalışıyor ordan bir adam üstlendi ödemeyi. Ağlaya ağlaya çıktı kadın teşekkür ederken sesi titredi. Bunları yazarken gözlerim gerçekten doluyor. Bence insanların insanca yaşayabilmesi için yaşam standartları düzenlenmeli. İçimden çok savaşlar veriyorum fakat yetemiyorum.
Zoruma giden, bir çok insanın dahi akletmediği mevzular var fakat çok öten horozu keserler..
İnşallah her şey düzelir ve yoluna girer , her şeyin bu kadar berbat, zor ve pahalı olduğu bir çukurda boğulup gidiyor gibiyim.