Sprial taktirmak istiyorum ama dogumdan sonra alttan muayene cok korkuyorum cunku dogum aninda surekli muayane ettiler canimi cok yaktilar o gunden beri korkuyorum o kadar korkuyorumki bidaha bebek dusunemiorum bana cok sert davrandilar cok canimi acittilar hemsireler sizdede ole oldumu