ruyababy benim kızım 4 buçuk aylık. Ağzına ne versem iştahla açıyo ağzını. Ek gıdaya geçmedik daha verdiğim şey vitamin, hastayken calpol falan. Oyuncaklarını ağzına götürürken de iştahla açıyo ağzından çekince bağırıyo. Sizin ek gıda için çok erken. Doktor önermeden bu kadar erken başlamamalısınız. Alerji yapabilir, memeden soğutabilir. 6 aylıkken bile yoğurt 1 çay kaşığıyla başlanıyo yavaş yavaş artıyo 5 çay kaşığı çok fazla. Bence doktora danışmadan vermeyin