Bir ürün aldım, anlatıldığı gibi çıkmayınca iade talep ettim onaylandı fakat kargo kodu almak istediğimde bütün kargo firmaları dolu görünüyor. Gönderim süresi 4 iş günü, bayramda geliyor her yer kapalı. Bu kargolar açılır mı ya? Desteğe de yazdım ama yardımcı olurlar mı bilmem. Ürün berbat çıktı, elimde kalsa üzülürüm :/