Bstcsrc18 bebeğe göre karar veriliyo bence. Benim bebeğim iri dogduğundan doktor şekerinin düşmemesi lazım iyi besleyin dedi. Sütüm yeterli olmadıgından mamayla besliyorum. Meme reddi var genelde sağıp veriyorum. Örneğin 50 ml süt veriyosam 50 ml mama veriyorum. Çünkü sadece mama vereceksem 100 ml içiyo benim bebeğim.