Nurdakim mamayla büyüyen bebekler de pek ala gayet güzel büyüyor. Yaşı küçük birinden değil de büyük birinden örnek vereyim. Kuzenim benim hiç anne sütü almadı. Gayet sağlıklı, güzel, doçent, çocuğu var. Hiç bir sıkıntısı yok bak büyümüş 40 yaşına gelmiş bir kadın. Dünyanın sonu değil. Benim de sütüm erken kesildi. Olmadı napalım kısmetinde yokmuş. Marifet değil emzirmek. Bak birazdan gidip mama yapıcam bebeğime