Merhaba benim bebeğim 3 ay 2 haftalıktan beri kendi isteğiyle oturmak istiyor ve doktor kas gelişimi uygun olduğundan destekle oturtun dedi normalde 4 ayda başlıyorlar yavaş yavaş malum zamane folik asit çocukları 😊eğer kendi istiyorsa sizin yardımınızla oturabilir diye düşünüyorum sonuçta yapamayacağı birşeyi istemez zAten oturacağı 5 bilemedin 10 dk