Bebitom_3 Bebeğim zaten iştahsız bir bebekti doktor az kilo aldığı için vitamin takviye vermişti şimdi tamamen kendini kapattı ne versem tükürüyor sadece emmek istiyor doymadı için bez bomboş ne yapacağımı şaşırdım ve aşırı hareketli
esraeerdogann Bebitom_3 benimkide aynı 1 yaş 6 günlük hiçbişey yemiyor sadeec emiyor doymadıgı için de sürekli huysuz doktor çinko şurup verdi 2-3 aydır aynı kiloda çünkü 2 gündür kullanıyorum umarım işe yarar yemediği için çok kafama takıyorum
Bebitom_3 esraeerdogann bizimde kilo alımımız çok az 8.200 civarı doktor 1 yaşına kadar vitamini kesmeyin dedi şimdi başka doktor deneyeceğim böbreklerinin susuz kalmasından korkuyorum çünkü suda içmiyor tükürüyor
esraeerdogann Bebitom_3 benim bebeğimde su içmez hiç doktor emdiği için su miktarını karşılar dedi umarım öyle olur