tugbaazey Bebeklere de hacamat yapıldığını duydum araştırdım da ama cesare edemiyorum kızıma yaptırmaya. Bebeğine hacamat yaptırıp memnun kalan var mı
Asllihhan tugbaazey aklıma şey geldi sırtımın 8 yerine birden yaptırıp bir gün kendime gelememiştim 😅😅 ama çok rahatlatıyor ya :)
tugbaazey Asllihhan ben kendime de yaptırdım gerçekten dedıgınız gıvbı oldu ılk gun14 kupa. Ama sonra cok rahatladım
ZhraCelik tugbaazey kuzenim kızıma yaptırdı hiç birşey olmadı 4 yaşındaki kardeşime de yaptırdık kuzenim kızıda 15 aylık bende oğlum için düşünüyorum