Busraaa333 Kirpikana 2 yasa kadar yanınızda olmalı bence ki uzmanların da tavsiyesi bu yönde siz doğru olanı yapıyorsunuz yabi zaten aynı yatakta yatmıyorsunuz ki
Busraaa333 Kirpikana peki o. Zaman siz bilirsiniz tabi ki çocuğunuz için en doğru kararı siz alırsınız
Ayse1989 Doktorumuzun önerisyle 6 ayllıken ayırdım uyku kalitesi daha iyi oldu benimle yatarken yarım saat bi aglıyordu şuan 2 yaşında
graceshelby Lulemom Aynen bende sordum Doktora 2 yaşından önce ayirmayin dedi anne bebek arasindaki bağ zedeleniyormus
morpella Kirpikana benim oğlum 2 yaşında yataklar ayrı ama aynı odada yatıyorduk yeni yeni ayrı odalarda kalmaya başladık 1 yaşında kızım var onuda abisiyle birlikte aynı odada yatırıyorum
Zlm Kirpikana teşekkür ederim 😊 evet oyleyimdir bazı insanlar gibi Allah’ın verdiklerini boş yere taşımıyorum kullaniyorum
Dasbaby Kirpikana 19 aylık yanımda yatıyorum birdaha mı gelicek dünyaya yavrum ana oğul birbirimize doyalım bir gün birbirimizden nasıl olsa ayrılcaz